هندبالیست‌های لارستانی برای کسب افتخار، راهی قزاقستان شدند.

پاکدل رییس هیات هندبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم شهید چمران لارستان پس از برگزاری اردوی آمادگی خود در تهران، به سومین دوره مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا اعزام شد.

وی افزود: سومین دوره رقابت‌های هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا از نهم مهرماه با حضور تیم‌های آستانا قزاقستان، تی اسپورت هند، شهید چمران ایران، آلماتی قزاقستان، کایسار قزاقستان و آجمک ازبکستان آغاز می‌شود و نماینده ایران در نخستین مسابقه خود، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه یازدهم مهرماه رودرروی کایسار قزاقستان قرار می‌گیرد.

شیدا فلاحی کاپیتان شهید چمران لارستان نیز پس از اعزام به این مسابقات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: از آمادگی بالایی برخورداریم و با تلاش بازیکنان و کادرفنی، در هر بازی با تمام توان خود مقابل حریفان ظاهر می‌شویم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی بیان کرد: از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند تا بتوانیم افتخاری دیگر را برای ورزش بانوان رقم بزنیم و خوش رنگ‌ترین مدال را در این رقابت‌ها بدست بیاوریم.

گفتنی است تیم شهید چمران لارستان دومین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند و در دوره گذشته رقابت‌های هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا موفق به کسب عنوان چهارم شد.

نماینده ایران، سال ۹۶ در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد و نخستین نشان تاریخ هندبال بانوان را در میادین برون مرزی رقم زد.

این رقابت‌ها هفدهم مهرماه با معرفی تیم قهرمان در شهر آلماتی قزاقستان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ن

اعزام شهید چمران لارستان به مسابقات آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار