مسئولان زرندیه به خانواده ۳ شهید در روستاهای این شهرستان سرکشی کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرندیه به دیدار ۳ خانواده شهید در روستای صدر آباد بخش مرکز‌ی شهرستان زرندیه رفتند.

در این دیدار سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه گفت: دلجویی و تجلیل از خانواده‌های شهدا باید مورد توجه ویژه وعنایت تمامی مسئولین و مردم باشد و ما به عنوان خدمتگزار ان به مردم باید در سرکشی و دلجویی از این خانواده‌ها پیش قدم باشیم.

سرهنگ روح افزا افزود: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهداء را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است ادامه داد: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می‌کنیم که خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.

شهید پاسدارشیرعلی فرجی در سال ۱۳۶۰ در عملیات محمدرسول الله، منطقه عملیاتی مریوان به فیض شهادت نادل آمد، شهید بسیجی محمد جهانگیری سال ۱۳۶۰ در عملیات مطلع الفجر، منطقه عملیاتی قلعه چرمیان شهید شد و شهید پاسدار علیشاهی سال ۱۳۶۷ در منطقه پدافندی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

دیدار مسئولان زرندی با خانواده شهدا در روستاها

ان‌های پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.