مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی:

امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتی شهداست +عکس

مشایخی گفت: امنیت امروز را جامعه مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتی شهدا است.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مشایخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی در دیدار با ۴ خانواده شهید درشهرستان فراهان گفت: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتی شهدا است و همه مسئولان باید با خانواده شهدا دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این خانواده‌ها آشنا و تلاش کنند تا این مشکلات حل شود.

مشایخی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود ودر همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه، گفت: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار هستند وخانواده شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان فراهان به همراه جمعی از پاسداران سپاه با ۴ خانواده شهید در فراهان دیدار وبا اهدای لوح، از آن‌ها دلجویی کردند.

شهید شعبان علی امیرآبادی شهید عملیات کربلای ۵، شهید احمد تلخابی شهید عملیات فاو، شهید محمدباقر شیرین آبادی شهید عملیات بدر و شهید محمدعلی تلخابی شهید منطقه کوشک از جمله شهدایی بودند که مسئولان به خانواده آن‌ها سرکشی کردند.

امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتی شهداست +عکس

انتهای پیام/ج

سخنان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی در فراهان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.