از آغاز امسال 3 محموله کالای قاچاق به ارزش 389 میلیون تومان در استان منهدم شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛ شیخ زاده ، مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گفت:امسال برای اولین بار 5 محموله از کالاهای قاچاقی که در خراسان جنوبی کشف شده بود، به خارج کشور صادر شد.

 

ارزش این کالاها 60 میلیون تومان است که برخی از این محموله ها شامل پارچه، تلفن همراه و لوازم خانگی بود و به کشورهای آسیانه میانه، عراق، افغانستان و ارمنستان صادر شد.


وی افزود : عمده کالاهای قاچاقی که در داخل استان در نیمه نخست امسال به فروش رسید نیز شامل دارو، میوه و تره بار ، احشام، پارچه و لوازم خانگی است.

 

شیخ زاده گفت : مجموع ارزش کالاهای قاچاق صادر شده و کالاهای قاچاقی که در داخل به فروش رسیده است در نیمه نخست امسال 548 میلیون تومان بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 3 برابر افزایش دارد.

 

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان افزود : ارزش کالاهای قاچاق صادر شده و فروش داخل در نیمه نخست پارسال 194 میلیون تومان بود.

 از آغاز امسال همچنین سه مرحله انهدام کالای قاچاق به ارزش 389 میلیون تومان در استان داشته ایم.

وی گفت: در نیمه نخست امسال 680 پرونده قاچاق کالای قطعیت یافته در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تشکیل شد که 223 پرونده بیشتر از مدت مشابه پارسال بود.

در مدت مشابه سال قبل 457 پرونده قاچاق کالا در این سازمان تشکیل شد.

انتهای پیام/ک

صادرات 5 محموله کالای قاچاق از خراسان جنوبی

 

 

برچسب ها: صادرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.