سرپرست کمیته امداد استان گلستان از واگذاری ۶۶۸ مسکن در شش ماه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛ اسکندری سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: تأمین مسکن مددجویان به عنوان ضروری‌ترین نیاز خانوار‌ها در دستور کار این کمیته قرار داشته است و این تعداد مسکن با اعتباری بیش از شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شد.

وی ادامه داد: تعمیر ۴۲۵ مسکن شهری و روستایی بااعتبار بیش از یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان در سال جاری از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان بوده است.

اسکندری افزود: خرید و ساخت ۱۵۹ مسکن روستایی و ۵۴ مسکن شهری بخش دیگری از این اقدامات است.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: خدمات حوزه مسکن در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری یافته است و شش ماه نخست سال گذشته ۳۲۱ خدمت مسکن بااعتبار بیش از دو میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان به مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

اسکندری افزود: امسال طبق تفاهم نامه میان کمیته امداد و استانداری گلستان دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی طی دو سال آینده ساخته می‌شود.

سرپرست کمیته امداد گلستان ادامه داد: اعتبار خدمات مسکن مددجویی اعم از ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات و ساخت فضا‌های جانبی از محل منابع امدادی، صدقات، زکات و کمک خیران و نیکوکاران سطح استان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/فا

۶۶۸ مسکن در شش ماه نخست امسال به مددجویان گلستانی واگذار شد

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.