مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان از خطر کسر امتیاز به دلیل شکایت بازیکن برزیلی سابق تیمشان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکایت داوید ساکونی، هافبک سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان از این باشگاه در فیفا،  با خطر کسر 6 امتیاز رو به رو شده و حکم قطعی این بازیکن در چند روز آینده صادر خواهد شد.

باشگاه استقلال خوزستان اگر مبلغ جریمه 192 هزار دلاری این بازیکن را پرداخت نکند با کسر امتیاز مواجه می‌ شود و حکم این بازیکن در چند روز آینده صادر خواهد شد.

بر همین اساس و برای پیگیری این موضوع، گفتگو کردیم با امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و او در این باره بیان کرد: مشکلات زیادی برای پرداخت قرارداد این بازیکن وجود دارد  و درحال توافق با ساکونی هستیم تا مقداری از قراردادش را پرداخت کنیم و مشکل حل شود اما مشکلات ارزی و کمبود وقت، کار را برای ما سخت کرده اما درحال تلاش هستیم تا این اتفاق رخ ندهد.

او افزود: فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) قرار است تا چند روز دیگر رای را اعلام کند و احتمال اینکه 6 امتیاز از تیم کسر شود، زیاد است. تا 3 روز دیگر رای اعلام خواهد شد و احتمال اینکه 6 امتیاز کسر شود، زیاد است. 

سلطانی در پایان گفت: دیشب تا ساعت 4 بامداد درحال مذاکره با ساکونی بودم اما به جزء او 2 پرونده باز دیگر  در فیفا داریم و از زمان مدیریت نعمتی نژاد این پرونده ها بوجود آمده است.

ساکونی، هافبک میانی برزیلی استقلال خوزستان، به‌ دلیل تأخیر در پرداخت مطالباتش، از جمع آبی‌پوشان جدا شده بود با شکایت به AFC خواستار دریافت باقیمانده قراردادش شد.

این بازیکن برزیلی در ابتدای فصل با قراردادی کمتر از 200 هزار دلار به تیم آبی‌پوش دیار کارون پیوست و در 10 هفته لیگ شانزدهم مقابل تیم‌های سپاهان، نفت تهران، پدیده و پیکان در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت اما پیش از نیم فصل جدا شد و دیگر به خوزستان بازنگشت.


بیشتر بخوانید:

مشکلات تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال برای دریافت مجوز حرفه ای چه بود؟

۲ بازیکن خارجی استقلال به AFC شکایت کردند

پیری: فهرست بازیکنان ورودی و خروجی هفته آینده مشخص می شود


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل استقلال خوزستان درباره شکایت ساکونی از این باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار