هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری چهار بازی به اتمام رسید.

صدرنشینی قاتل پرسپولیس در شب قطعی برق ورزشگاه پارسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روز دوم رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(یکشنبه) با برگزاری چهار بازی برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم پرسپولیس پاکدشت در خانه خود با نتیجه یک بر یک مقابل ملوان انزلی متوقف شد. ابتدا شاگردان فرهاد پورغلامی با گل به خودی بابک مرادی در دقیقه ۱۵ از حریف پیش افتادند اما مصطفی ماهی دقیقه ۶۷ تک گل میزبان را به ثمر رساند.

با این نتیجه شاگردان فرهاد کاظمی هشت امتیازی شده و به رتبه نهم صعود کردند و ملوان ۶ امتیازی در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

** در دومین بازی امروز از ساعت ۱۶ دربی شیراز در ورزشگاه پارس میانرود بین فجر سپاسی و قشقایی برگزار شد. این بازی به دلیل قطعی برق ورزشگاه بارها متوقف شد و حتی ۲ تیم حدود ۴۰ دقیقه به رختکن بازگشتند اما در نهایت قشقایی با تک گل جواد عباسی(۵۰) هم شهری اش را از سد راه برداشت تا با این پیروزی ۱۳ امتیازی شده و به صدر جدول صعود کند. فجر سپاسی هم با همان ۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

** شهرداری تبریز در بازی خانگی مقابل خونه به خونه بابل با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و با ۷ امتیاز به رده دهم صعود کرد. تک گل این بازی را فرشاد بیابانی(۳۸) وارد دروازه بابلی ها کرد.

خونه به خونه که در این فصل از جنع مدعیان فاصله گرفته است با همان یک امتیاز در قعرجدول باقی ماند.

** در آخرین بازی این هفته دیدار ۲ تیم جنوبی لیگ یک یعنی شهرداری ماهشهر و شاهین شهرداری بوشهر درحالیکه تیم میزبان با اخراج سعید خردمند ۱۰ نفره شده بود با تساوی بدون گل پایان یافت.

شاگردان داود مهابادی در تیم شهرداری ماهشهر و محمود فکری در شاهین با این تساوی به ترتیب یک و ۹ امتیازی شده و در جایگاه پانزدهم و هفتم ایستادند.

صدرنشینی قاتل پرسپولیس در شب قطعی برق ورزشگاه پارس


بیشتر بخوانید:

برترین گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته ششم

محمودزاده: 2 تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال صعود می کند

سیاه جامگان به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال سقوط کرد


انتهای پیام/

نتایج لیگ یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
راستی بغدادبونجاح قاتل استقلال کجاست
آخرین اخبار