تیم فوتبال سیاه جامگان به دلیل حضور نیافتن در بازی های ابتدایی رقابت های لیگ دسته اول،از جدول مسابقات کنار گذاشته شد و به لیگ دسته سوم سوقط کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته پنجم لیگ دسنه اول فوتبال ایران ( آزادگان )، دیدار تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد مقابل ملوان با وجود حضور تیم مشهدی در میدان لغو شد.  زیرا از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، مجوز بازی برای بازیکنان تیم مشهدی صادر نشد. 

تیم مشهدی به دلیل حضور نیافتن در 2 دیدار مقابل کارون اروند خرمشهر و ملوان بندرانزلی و همچنین با توجه به اعلام رأی کمیته انضباطی از لیگ دسته اول کنار گذاشته و به 2 دسته پایین‌ تر سقوط کرد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد:  با توجه به انجام ندادن تکالیف قانونی از سوی باشگاه مشکی‌ پوشان در 2 دیدار مقابل کارون اروند خرمشهر و ملوان بندرانزلی و با توجه به اعلام رأی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر اعلام شدن دیدار این تیم مقابل ملوان،‌ تیم مشکی‌پوشان به دلیل حضور نیافتن در دو دیدار از لیگ دسته اول کنار گذاشته شد.

او افزود: این تیم و نفت تهران به رقابت های لیگ دسنه سوم فوتبال کشور سقوط کردند.

گفتنی است، دیدار سیاه جامگان با مس رفسنجان لغو شد و لیگ دسته اول با حضور 16 تیم پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

کدام تیم لیگ برتری، همسفر مشکی پوشان در لیگ یک می‌شود؟

باشگاه مشکی پوشان در آستانه انحلال قرار دارد/آماده فروش امتیاز سیاه جامگان هستم

امتیاز تیم مشکی پوشان به صورت موقت به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد


انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره سقوط سیاه جامگان از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار