باشگاه استقلال خوزستان موفق نشد، مجوز حرفه ای را کسب کند و این درحالیست که آبی ها سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران، دیروز ( یکشنبه ) تشکیل جلسه داد و در بیانیه ای اعلام کرد که 7 باشگاه شامل باشگاه‌های، پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز، ذوب آهن اصفهان، گسترش ‏فولاد تبریز، فولاد خوزستان و سایپای تهران در گروه A موفق به کسب مجوزحرفه‌ای ‏گردیده اند و ‏‏گروه ‏C‏ نیز شامل باشگاه‌های، استقلال خوزستان، نفت تهران، پدیده خراسان، سیاه جامگان مشهد، ‏پارس جنوبی جم و سپید رود رشت است که با توجه به فرآیند رسیدگی موفق به کسب مجوزحرفه‌ای و مجوز ملی ‏نگردیده اند.

اما نکته جالب درباره استقلال خوزستان، قهرمان لیگ پانزدهم فوتبال کشورمان است که موفق نشد مجوز حرفه ای کسب کند و دلیل اصلی آن هم مشکلات مدیریتی و سندهای مالی است.

باشگاه استقلال خوزستان که زیرنظر گروه ملی است و با توجه به اتفاقات اخیر هنوز وضعیت مدیریتی و مالکیتی اش مشخص نیست و به همین دلیل نتوانست مجوز بگیرد و همچنین سندهای مالی این باشگاه مشکل دارد و همین موضوع سبب گردید تا جزء گروه C شود.

بر همین اساس گفت و کردیم با یعقوب پیری، سخنگو و مدیراجرایی باشگاه استقلال خوزستان؛

او در این باره گفت: پس از اتفاقات اخیر، مدارک مان ناقصی داشت و وضعیت مالکیتی و سندهای مالی مشخص نبود و درصدد هستیم تا خیلی سریع این مشکلات را برطرف کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان افزود: همچنین 2 بازیکن خارجی سابق مان ( رافائل روبایو و دیوید ساکونی ) از ما به AFC شکایت کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم رافائل را به باشگاه فرستاده است اما اعتراض کردیم و درصدد رفع این مشکل هستیم.

پیری درخصوص مشکلات مالی هم خاطرنشان کرد: باشگاه حدود 12 میلیارد تومان بدهی دارد و در یک سال گذشته نیز حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان از بدهی ها را تصفیه کردیم و درصدد هستیم تا همین روند را ادامه دهیم.

او در خصوص اینکه وضعیت مالکیتی باشگاه چه می شود، اظهار کرد: مزایده خوبی برگزار شد و فکر می کنم تا چندماه دیگر، تشریفات اداری و کارهای سندزنی انجام شود و مالکیت باشگاه به موسوی برسد. امیدوارم این اتفاقات زودتر زخ دهد، زیرا مشکلات مالی زیادی داریم و درصدد هستیم تا در ادامه فصل بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و از قعر جدول فاصله بگیریم.

انتهای پیام/

قهرمان لیگ برتر، مجوز حرفه ای دریافت نکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار