تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از یک هفته تعطیلی از امروز (شنبه) آغاز می شود.

استقلالی ها امروز تمرین می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که به‌ دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه و مطالبات معوقه مالی از سال‌های گذشته، به نشانه اعتراض تمرین نمی کردند، خواستار مشخص شدن وضعیت شان شدند و بر همین اساس قرار است پس از صحبت‌هایی که از سوی ویسی، سرپرست تیم و سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با بازیکنان صورت گرفت، آبی پوشان امروز تمرین کنند.

قرار است که تمرینات استقلال خوزستان از ساعت 16 امروز با حضور مربیان و بازیکنان استارت زده شود تا آبی‌پوشان جنوبی برای بازی مهم مقابل گسترش فولاد تبریز آماده شوند.

بر همین اساس، عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان و اعتصاب بازیکنان این تیم، اظهار کرد: متأسفانه بازیکنان ما به خاطر بدهی‌هایی که از سال قبل مانده و وعده‌هایی که همین‌طوری داده شده است، مشکلات‌شان به امسال کشیده شد و در ابتدای سال 20 بازیکن ما جدا شدند و حدود 13 و نیم میلیارد بدهی به وجود آمد. در ابتدای سال هم به‌خاطر این مشکلات بازیکنی به استقلال خوزستان نمی‌آمد، اما ما با کسانی که برای‌مان احترام قائل بودند صحبت کردیم و هر طور که بود تیم جمع شد.

او افزود: قبل از آغاز فصل که ما به دیدار استاندار خوزستان رفته بودیم، او به یکی از مدیران ورزشی زنگ زد و بودجه گرفتیم. همان‌جا ما یک مقدار پول به بچه‌ها پرداخت کردیم، اما بعداً هیچ اقدامی نشد و ما فصل را خوب شروع کردیم، اما روزبه‌روز بچه‌ها پایین‌تر می‌رفتند و همین موضوع سبب نتایج ضعیف استقلال خوزستان شد.

انتهای پیام/

تمرین استقلال خوزستان امروز برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار