مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابه جایی ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل کرمانشاه خبر داد.

بیش از ۱۲۵ هزار سفر درون استانی به ثبت رسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  گفت: درنیمه نخست امسال بیش از ۱۲۵ هزار سفر درون استانی با جابجایی بیش از یک میلیون و ۱۳۰ مسافر در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه  انجام شده است.

وی از انجام ۸۶ هزار سفر برون استانی با جابجایی بیش از یک میلیون مسافر خبر داد و افزود: مجموعا طی این مدت بیش از ۲۱۱ سفر با جابجایی۲ میلیون و ۱۶۰ هزار مسافر انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: بیش از ۱۱۶ هزار سفر با جابجایی ۹۶۰ هزار مسافر توسط مینی بوس و۳۰ هزار سفر با جابجایی ۵۰۶ هزار مسافر طی ۶ ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

وی گفت: در فروردین امسال ۳۵۹ هزار مسافر، اردیبهشت ۳۹۲ هزار، خرداد ۳۰۷ هزار، تیر ۳۵۱ هزار، مرداد ۳۴۵ هزار و شهریور ۳۶۳ هزار مسافر از جاده های استان تردد کردند.

به گفته کرمی، در ۶ ماه نخست سال گذشته مجموعا ۴۰۱ هزار سفر با جابجایی بیش از چهار میلیون و ۲۲۶ هزار مسافر در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

انتهای  پیام/ز

شهریور ماه امسال  ۳۶۳ هزار مسافر از جاده های استان تردد کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.