مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافران به مقصد مندرج در بلیت های صادره هستند.

برخورد با ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی  گفت: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافران به مقصد ذکر شده در بلیت های صادره توسط شرکت ها هستند.

وی گفت: ماده 6 از آیین نامه مذکور صراحتا اعلام کرده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت می باشد.

کرمی گفت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.

وی تصریح کرد: پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه شهید کاویانی و بررسی های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافران در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/ز

 رسیدگی به تخلفات رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.