مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : در پی کنترل و ایمن سازی حاشیه و حریم راه ها با هرگونه تجاوز به حریم راه مطابق قانون برخورد و تمام احداثی ها که موجب خرابی و ناامنی شده قلع و قمع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، گفت : مطابق ماده 6 قانون ایمنی راه ها و تبصره یک ذیل آن اقدام به هرگونه عملیاتی که موجب خرابی جاده می شود و همچنین هرگونه مستحدثات در حریم قانونی راه ها بدون اجازه وزارت راه و شهرسازی ممنوع و وزارت راه مکلف است با حضور دادسرا این قبیل مستحدثات را ضمن تنظیم صورتجلسه راسا آثار تجاوز را محو نماید.
وی گفت: تعداد 15 مورد برخورد و قلع و قمع در ماه گذشته صورت گرفته که از این تعداد 9 مورد فنس کشی در حریم و حاشیه راه و یک مورد ساخت و ساز و پی کنی در حریم محورهای کنگاور مشاهده و پس از طی مراحل معمول با متجاوزان و آثار مربوطه برخورد شد.
خسروانی به چهار مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان اسلام آبادغرب اشاره کرد و افزود: موارد مشاهده شده نیز با تخریب و رفع تجاوز همراه بود.
وی افزود : یک مورد تجاوز به حریم در محور اسلام آباد به گوآور نیز مشاهده شده که در دست اقدام و پیگیری برای تخریب می باشد.

خسروانی گفت : 60 مورد تجاوز به حریم راه های استان از ابتدای امسال تاکنون جمع آوری و برخورد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

60 مورد تجاوز به حریم راه های استان از ابتدای امسال تاکنون

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.