مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، از آمادگی این سازمان جهت استقبال از نوروز و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی و شهروندان خبرداد.

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این سازمان در اجرای طرح تسهیلات و خدمات نوروزی ۹۷ گفت که با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دو دوره کلاس توجیهی و آموزشی با محوریت گردشگری و صنعت توریسم در رابطه با استقبال از میهمانان نوروزی برای رانندگان تاکسی درون شهری و تاکسی های فرودگاه برگزار شده است.

وی افزود: تعدادی از رانندگان آموزش دیده جهت معرفی اماکن گردشگری و جابجایی میهمانان نوروزی در سطح شهر با ارائه نقشه راهنمای شهر در بین مسافران نوروزی فعالیت خواهند کرد.

سلیمانی با اشاره به نقش سازمان تاکسیرانی به عنوان یکی از ارکان خدمات رسانی به شهروندان در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: برای ارائه هرچه بهتر خدمات، ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز با 70درصد از ظرفیت ناوگان آماده خدمات دهی شایسته و بهینه به مسافران و میهمانان نوروزی است.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، در تشریح اقدامات تاکسیرانی در ایام نوروز، ادامه داد: این اقدامات شامل کشیک نوروزی و آماده باش گشت های بازرسی و نظارت بر عملکرد تاکسی ها، کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر کلیه تاکسیها برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و حضور فعال تاکسی ها در سطح شهر جهت سرویس دهی هر چه بهتر به شهروندان و میهمانان، اجرای طرح رایگان تاکسی گردشگر است.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.