تیم راگبی زیر ١٨ سال کرمان در مسابقات کشوری گرگان عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

مرتضی بلوردی، رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: سومین دوره ی مسابقات راگبی زیر 18 سال قهرمانی کشور با حضور هفت تیم در گرگان برگزار شد.

وی افزود: تیم استان کرمان با ترکیب کیمیا عامری، کوثر لشکری، اسما سنجری، فائزه گوهری، ستایش شجاعی، آیدا خسروی، فائزه صوفی زاده، رخساره گرمه، پریناز شهسواری، مهدیس نژادصاحبی، ساجده كاظمی، فرشته اميری به سر مربيگری فيروزه ابراهيمی، مربیگری دنيا هنری و سرپرستی زهره مرزوقی در این رقابت ها حضور یافت.

بلوردی تصریح کرد: در مرحله پایانی سومین دوره این رقابت ها که در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای کریم آباد گرگان برگزار شد، تیم « داتیس » توانست تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان را با نتیجه 17 بر 5 مغلوب کند و به مقام نخست دست یابد.

وی یادآور شد: بدین ترتیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نایب قهرمان شد.

بلوردی گفت: برای کسب عنوان سومی این رقابت ها نیز در دیدار رده بندی که بین تیم های «گلستان» و «نگین خودرو البرز» برگزار شد، تیم نگین خودرو توانست با نتیجه سنگین 12 بر صفر به برتری برسد و به مقام سوم این رقابت ها دست یابد و تیم گلستان در جایگاه چهارم ایستاد.

وی به مرحله مقدماتی این رقابت ها اشاره کرد و افزود: در این مرحله، تیم های نگین خودرو البرز، گلستان و تک ستاره مازندران در گروه الف و تیم های داتیس تهران، دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، خراسان رضوی و اتومسعود مازندران در گروه ب قرار داشتند که دیدارهای خود را به صورت دوره ای برگزار کردند و در نهایت تیم های البرز و گلستان از گروه الف و تیم های داتیس و دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از گروه ب راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

بلوردی تصریح کرد: در دیدار نیمه نهایی تیم های گلستان و البرز به ترتیب مغلوب تیم های دانشگاه آزاد و داتیس شدند، تا بار دیگر مانند دور مقدماتی تیم های گلستان و داتیس این بار در بازی های رده بندی و فینال در برابر تیم های البرز و دانشگاه آزاد اسلامی کرمان قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه این مسابقات هفت نفره و در 2 زمان هفت دقیقه ای برگزار شد، یادآور شد: نفرات منتخب این رقابت ها با نظر کادر فنی به تیم ملی دعوت شدند و به یک رویداد بین المللی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ب

تیم راگبی کرمان نایب قهرمان رقابت های کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، راگبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار