نمایشگاه "تماشای هزاران قمر" به مناسبت هفته دفاع مقدس در دو بخش نمایش ادوات نظامی یگان‌های استان و بخش محتوایی به منظور یادآوری رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس برپا شده است.

نمایشگاه سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدسدر گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: دفاع مقدس بخشی از تاریخ مهم کشور را در بر گرفته است و باید به این مهم توجه ویژه داشت و برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها  در ارتقای سطح بینش و آگاهی افراد مختلف بخصوص نسل جوان در آشنایی با خصایص شهدا تاثیرگذار است.

تقی زاده خامسی شهردار مشهد نیز در گفتگو با خبرنگار ما  با تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در این ایام یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

تقی زاده خامسی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است و تعدادی از خانواده شهدا درخواست تمدید آنرا داشتند که به مدت ۳ شب دیگر نمایشگاه تمدید شد.
 
گفتنی است نمایشگاه " تماشای هزاران قمر" از ۳۱ شهریور ۹۷ به مدت یک هفته در محل بوستان وفا واقع در بلوار شهید فکوری (یا پیروزی ۱۴) برای بازدید علاقمندان دایر است.
 
انتهای پیام// ف.ف
 
 
 
 

به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

نمایشگاه "تماشای هزاران قمر" در مشهد برپا شد

 
برچسب ها: دفاع مقدس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.