برترین‌های مسابقات دوچرخه سواری ماده سرعت مردان در رشته کایرین و تیم اسپرینت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رنکینگ استان معرفی شدند.

برترین‌های دوچرخه سواری سرعت خراسان رضوی مشخص شدندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسابقات دوچرخه سواری ماده سرعت در رشته کایرین و تیم اسپرینت با حضور ۳۰ دوچرخه سوار در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

در بخش کایرین بزرگسالان مهدی روزبهان و مسعود مهدوی از فروشگاه رودی مقام‌های اول و دوم و حسن حصاری از هیات نیشابور مقام سوم را بدست آوردند.
 
در بخش جوانان این ماده نیز امیرحسین محمدی و عرفان دمیرچی از تیم شهرداری طرقبه به ترتیب نخست و دوم شدند و معین سعید از تیم خیام نیشابور به مقام سوم دست یافت.
 
همچنین در ماده کایرین بخش نوجونان هم عماد محمدی از شهرداری طرقبه، ابوالفضل امین الرعایا و سهیل عشقی از تیم خیام نیشابور اول تا سوم شدند.

در تیم اسپرینت بزرگسالان هم به ترتیب تیم‌های هیات نیشابور، فروشگاه رودی و کلاسیک ایران مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
در بخش جوانان این ماه نیز تیم‌های شهرداری طرقبه، خیام نیشابور و تیم هیات نیشابور به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را بدست آوردند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

معرفی برترین‌های دوچرخه سواری سرعت خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.