مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جانبازان در مشهد برگزار شد که در پایان تیم جانبازان فارس به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جانبازان در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مجید روح پرور دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در دهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور که از جمعه ۱۶ شهریور به میزبانی مشهد آغاز شد، تیم دوچرخه سواری جانبازان و معلولان استان فارس به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی افزود: بعد از فارس استان‌های گیلان و مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

روح پرور ادامه داد: مسابقات استقامت جاده با حضور ۳۱ نفر و مسابقات پیست با حضور ۴۰ دوچرخه سوار در پنج کلاس برگزار شد که در کلاس c ۱ و c ۲ مسابقات پیست یک کیلومتر بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس و منصور حیدری از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: در کلاس c۳ علیرضا قاسمی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و محمد ابراهیم پور از فارس و مجید شارق فر از گیلان مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

روح پرور گفت: در کلاس c۴ هم مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان اول و دوم شدند و احمد حسن آبادی از خراسان شمالی مقام سوم رابدست آورد؛ در کلاس c۵ نیز صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران و علی سلطانی از اردبیل به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات افزود: مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور به میزبانی هیات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان خراسان رضوی و با همکاری هیات دوچرخه سواری این استان به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: این مسابقات در بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی در کنارگذر شمالی مشهد و در بخش پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه (ع) برگزار شد و دیشب پایان یافت.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

مشهد،میزبان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جانبازان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.