معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به مشکلات مدارس و ساخت و ساز های موجود در اولین فرصت اولویت لازم را به نوسازی تخصیص می دهیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه شورای اداری شهرستان باینگان با حضور مدیران استانی و مسئولین شهرستان باینگان برگزار شد.

سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان باینگان گفت : با توجه به مشکلات مدارس و ساخت و ساز های موجود در اولین فرصت اولویت لازم را به نوسازی تخصیص می دهیم .

عبدالرضایی مسئول بازسازی و نوسازی مدارس گفت : بدون کمک مردم خسارات ناشی از زلزله جمع شدنی نبود.در زلزله آبان ماه 96 خیرین زیادی پای کار آمدند.

وی گفت :مشکل سرویس بهداشتی مدرسه سریاس تا 40روز آینده حل خواهدشد.

عبدالرضایی افزود :ما برای احداث مدرسه 9کلاسه به 2500متر زمین نیاز داریم که به علت صعب العبور بودن منطقه اورامانات تامین زمین آن تاحدودی مشکل ساز شده است.

رضایی گفت:مابرای آسفالت جاده 100متری باینگان پیمانکار درنظرگرفته ایم که به زودی مشکل آسفالت حل خواهدشد.

در این جلسه ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اعلام داشت که محل ساختمان اداری این اداره نامناسب و دارای مشکل خطر زیرش کوه میباشد و اعلام داشت که تاکنون هیچ بودجه‌ای در این خصوص از طرف فرمانداری به این دریافت نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

بدون کمک مردم خسارات ناشی از زلزله جمع شدنی نبود

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.