فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 3 کیلوگرم هروئین در یکی از محله های شهر خبر داد.

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان با خبر و انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی فراوان مشخص شد که این باند 3 نفره در یکی از محله های حاشیه شهر کرمانشاه اقدام به توزیع موادمخدر از نوع هروئین می کنند.

براری گفت : پس از هماهنگی با دستگاه قضایی 3 گروه از ماموران کلانتری به محل اعزام و اعضای سه نفره باند که به طرز ماهرانه ای در داخل منزل مخفی شده بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در بازرسی از منزل متهمان، مقدار 3 کیلو و هفتاد گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و یک دستگاه خودرو پژو 405 نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی تصریح کرد: مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحویل و متهمان نیز به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

 

انتهای پیام/د

انهدام باند 3 نفره موادمخدر در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.