فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 147سارق و کشف 160فقره سرقت در طول هفته اخیر با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : دستگیری 147 سارق و کشف سرقت های صورت گرفته در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در سطح شهرستان کرمانشاه اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت قطعات خودرو با 50 فقره، وسایل داخل خودرو با 27فقره و خودرو با 30 فقره بوده است.

سرهنگ براری افزود: در همین راستا و در طول هفته گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند 278 دستگاه خودرو وموتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی را توقیف و به پارکینک منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: در راستای مبارزه با معتادان متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر نیز 110نفر معتاد و مواد فروش دستگیر و بیش از 7500 حبه قرص روانگردان نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از اقدامات پلیس، مبارزه با کالای قاچاق بود که در این راستا 11 قاچاقچی دستگیر و از آنان 5 هزار و 680 نخ سیگار، 300 عدد ادکلن و بیش از 2 تن زغال قاچاق کشف شد.

سرهنگ براری یادآوری کرد: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با اخلالگران بازار ارز نیز موفق به دستگیری 5نفر از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: از این افراد 6 هزار و 540 دلار، 710یورو،515 لیر، 480درهم و 290 پوند کشف شد.

 

 

انتهای پیام/د

کشف 160 فقره سرقت در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.