سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: بیش از 6 هزار و 108 مورد از اصناف این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است.

انجام بیش از 6 هزار مورد بازرسی از اصناف های رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد سهیلی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن به بیش از 6 هزار و 108 مورد بازرسی از اصناف شهرستان رزن اشاره کرد و افزود: در این بازرسی‌ها بیش از 421 مورد تخلف از اصناف کشف شده که برای 380 نفر پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین تخلفات اصناف شهرستان گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن ادامه داد: در این مدت 120 مورد گزارش توسط مردم به ستاد خبری ارسال شده است.

سهیلی به انجام  بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: در این مدت از نانوایی‌ها شهرستان رزن 1483 مورد بازرسی انجام شده که برای 78 نانوایی متخلف پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: در این مدت 62 مورد گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی توزیعی و خدماتی با ادارات و نهادها و سازمان‌های مرتبط، 18 مورد گشت‌های مشترک مختص قاچاق کالا و تشکیل 7 مورد پرونده در حوزه قاچاق کالا انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: یکی از برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن آشنا ساختن اصناف جدید از اصول کسب کار دینی است.

سهیلی خاطرنشان کرد: 4 دوره آموزشی فقه بازار و مکاسب برای اصناف شهرستان رزن برگزار شده است.

سهیلی اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت در چندماهه اخیر اکیپ‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت رزن و همچنین اتاق اصناف بازرسی‌های مستمر در سطح شهرستان را از اصناف انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ب

بازرسی ازواحدهای نانوایی رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.