امام جمعه اهواز گفت: هدف دشمن از حمله تروریستی ایجاد وحشت در میان مردم بود تا مردم از نظام بترسند، اما آن‌ها مردم را نشناخته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز بیان داشت: من نمی توانم بگویم که حمله تروریستی کار داعشی ها بود و احتمال بیشتر می دهم که کار تجزیه طلب های وهابی خبیث باشد و بعید می دانم که این حمله کار داعشی ها باشد.

وی افزود: برای دشمنان مسوولان و جایگاه مهم بود که خوشبختانه نتوانستند به هدفشان برسند. هدف دیگر از این حمله نیز ایجاد وحشت در میان مردم بود تا مردم از نظام بترسند اما آن ها مردم را نشناخته اند.

جزایری عنوان کرد: مردم اهواز و سایر شهرستان ها در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز همه دشمنان را نا امید کردند و با حضورشان در این مراسم به دشمن نشان دادند که چگونه قوی هستند و ترس به دل آن ها راه پیدا نمی کند.

امام جمعه اهواز گفت: جریان گرانی هایی که اکنون شاهد آن هستیم 2 جنبه دارد یکی از جنبه های گرانی، گرانی های داخلی که در این زمینه مسولان نباید بترسند و باید با بررسی های دقیق نرخ های عادلانه برای کالا در نظر گرفته شوند.

وی افزود: مسوولان ناظر در کشور جلوی لجام گسیختگی قیمت ها را بگیرند و قیمت های متعارفی را برای کالاها وضع کنند و در این زمینه بازرسی های لازم را نیز انجام دهند و این وضعیت برای صادرات بسیار مفید است. مسولان باید از این فرصت به عمل آمده استفاده کنند. زیرا با صادرات ارز وارد کشور می شود و بسیاری از مشکلات حل می شود.

موسوی جزایری گفت: زمانی که ارز وارد کشور شود، مشکلات و گرانی ها حل می شود. باید از این فرصت برای رشد صادرات استفاده کرد زیرا راه برون رفت از مشکلات موجود، رشد صادرات است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: برای رشد صادرات باید تولید افزایش پیدا کند. در این زمینه باید ابتدا بیکارهای کشور به کار گرفته شوند تا بتوانیم تولید را ارتقا دهیم و سپس صادرات کنیم تا ارز وارد کشور شود و مشکلات حل شود.

موسوی جزایری با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک و بیان مواضع بر حق ایران گفت: همه علما و شخصیت های سیاسی از رییس جمهور تجلیل کردند زیرا در بیان مواضع به حق نظام جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم، تصریح کرد: دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ملت ایران بود که خوشبختانه مردم ایران از این امتحان بزرگ پیروز بیرون آمدند و حق مطلب را ادا کردند.

انتهای پیام/م

تشریح اهداف حمله تروریستی اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.