تعداد مسموم شدگان مشروبات الکلی در خراسان شمالی به ۲۴ نفر رسید.

دو کشته و ۱۸ مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:تا ظهر امروز جمعه، دو نفر بر اثر عوارض مصرف مشروب الکلی در بجنورد و شیروان جان باختند.
 
نظری افزود: مجموع مسموم شدگان ۱۸ نفر است که ۴ نفر به علت حال نامساعد و وخیم به ICU منتقل شده اند.
 

مصرف الکل درخراسان شمالی ۲۴ نفر را مسموم کرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی گفت: شمار مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان در هفته اخیر به ۲۴ نفر رسیده است.

دکتر تقی دولت آبادی اظهار داشت: از روز ۲۹ شهریورماه امسال تا کنون، ۱۷ نفر در شهرستان بجنورد و ۷ نفر در شهرستان شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده اند که مسمومیت ۲ نفر منجر به مرگ آنان شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی گفت: از ۲۴ مسموم یادشده ۲ نفر زن و مابقی مرد بوده اند.


بیشتر بخوانید: یک کشته و ۱۳ مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز 


وی افزود: سن این افراد ۱۸ تا ۵۹ سال گزارش شده و در این مدت ۲ مرد ۳۶ و ۲۲ ساله بر اثر مصرف مشروبات فوت شده اند که یک نفر در بجنورد و دیگری در شیروان بوده است.

دکتر دولت آبادی گفت: ۲ نفر از مسموم شدگان برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده اند و چهار نفر در آی. سی. یو به سر می‌برند.
وی افزود: چهار نفر از بیماران هم نیاز به دیالیز پیدا کرده اند که هر کدام یک تا سه نوبت دیالیز شده اند.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی، تا کنون پنج نفر از این افراد از بیمارستان مرخص شده و مابقی در بخش و یا اورژانس بستری و تحت مراقبت هستند. 

انتهای پیام /ف

 

برچسب ها: حوادث ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.