بازیکن استقلال گفت: برای همه تیم ها پیش می آید که نتوانند مدتی گل بزنند و مطمئنم این مشکل در بازی های بعدی حل خواهد شد.

حیدری: در گل زدن مشکل داریمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد گل نزدن تیم استقلال در چند بازی اخیر گفت: تیم ما در گلزنی مشکل دارد. برای همه تیم ها این موضوع پیش می آید که نتوانند مدتی گل بزنند و من مطمئنم این مشکل در بازی های بعدی حل خواهد شد. شکل بازی کردن تیمان باید طوری باشد که بتوانیم موقعیت های بیشتری به وجود بیاوریم.

او بعد از پایان دربی 88 در مورد این بازی گفت: بازی چندان جالبی نبود. یکی از آن صفر صفر های معروف بود که 2 تیم علاقه ای به بردن نداشتند.با توجه به نتایجی که در چند بازی اخیر مخصوصا در آسیا گرفتیم در این بازی می خواستیم برنده بازی باشیم و روندمان را تغییر دهیم و این موضوع روی بازی تاثیر عکس گذاشت.

حیدری در مورد دلیل مساوی های زیاد دربی گفت: قبل از بازی همه بازیکنان با هم هم قسم شدیم که برنده این بازی باشیم اما از طرفی باختن در این دربی بسیار سنگین تر از نبردن است. خیلی ها به ما می گویند که به شما خط می دهند که مساوی کنید اما اینگونه نیست. این اتفاق به خاطر ترس از باختن می افتد و خیلی موقع ها باعث مساوی شدن دربی می شود.

او در مورد دلیل حضور نداشتنش در ترکیب تیم گفت: در تمرینات تیم عضله پایم دچار گرفتگی شد و از امروز در کلینیک بودم و نتوانستیم همراه تیم باشم.

دفاع راست تیم استقلال در مورد علت عملکرد ضعیف استقلال تا اینجای فصل گفت: این موضوع بر می گردد به ابتدای فصل و جدا شدن بازیکنان. خیلی ها به من می گویند که چرا امید ابراهیمی را در تیم نگه نداشتی. من نه مدیر باشگاهم و نه مسئول حقوقی آن. من نمی توانستم در بازار نقل و انتقالات امید را در تیم نگه دارم. من در اندازه خودم از امید درخواست کردم که در استقلال بماند.

او در مورد شرایط تیم استقلال گفت: ما در ابتدای فصل دیر وارد عمل شدیم و یکسری از بازیکنان را از دست دادیم. طبیعی است که وقتی بازیکنی مثل تیام را از دست می دهید مشکل گلزنی پیدا کنید. حال بازیکنانی داریم که تازه وارد تیم ما شدند به مانند مرتضی تبریزی و روح الله باقری. بازیکنان جوانی مثل الله یار صیاد منش و مهدی قائدی داریم که مطمئن باشید این بازیکنان در آینده خودشان را در تیم نشان خواهند داد.

حیدری در مورد اینکه آیا هواداران به شفر چقدر زمان می دهند گفت: هواداران زمان لازم را به شفر می دهند تا بتواند شرایط تیم را تغییر دهد. از زمانی که شفر به استقلال آمده است تیم رشد کرده است. هم در آسیا موفق بودیم و هم جام حذفی را گرفتیم.

او در مورد تاثیر حذف از آسیا بر استقلالی ها گفت: در زمان حال بازی در مقابل السد به تیم ما ضربه زد. می توانستیم السد را در خانه اش ببریم که به هر دلیلی این اتفاق نیافتاد و این موضوع باعث شد تیم از نظر روحی در شرایط بدی قرار بگیرد. سعی کردیم با اعضای تیم صحبت کنیم تا از نظر ذهنی آن ها را آماده کنیم تا حذف از آسیا را فراموش کنند.

حیدری در مورد عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی تیم گفت: این بازیکنان را مربی خواسته و باشگاه گرفته و من امیدوارم بتوانند در آینده به تیم کمک کنند. مارکوس نیو مایر شرایط خوبی را پیدا کرده بود اما یک مصدومیت همه چیز را تغییر داد.

او در مورد مشکلات تیم و رفع آن ها گفت: مطمئنم مشکلات تیم حل می شود و به هوادارانمان قول می دهم که شرایط تیم رو به صعود است و نگران نباشند. بازی دربی را نمی توان با دیگر بازی ها مقایسه کرد و شرایط خاصی دارد. تیم پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا رفته است اما امروز آن ها هم کیفیت چندان خوبی نداشتند.

حیدری در مورد داوری دربی 88 گفت: فغانی داور جهانی هستند و افتخار ایران هستند. او هرجور سوت بزند درست است.


بیشتر بخوانید :

لحظه به لحظه با حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس + تصاویر

لیست بازیکنان استقلال در دربى ٨٨

2 استقلالى از ليست خط خوردند


انتهای پیام/

نظرات حیدری در مورد دربی 88

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار