دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: هر ۲ تیم نیز موقعیت‌هایی داشتند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی تیمش با استقلال گفت: به نظر شما دربی بدی شد؟ چرا هواداران ناراضی بودند؟ من به دلیل جو حاکم بر ورزشگاه و اینکه هواداران 2 تیم راضی ورزشگاه را ترک کردند، بسیار خوشحالم. هر 2 تیم نیز موقعیت‌هایی داشتند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

او در خصوص بازی محتاطانه هر دو تیم بیان کرد: به نظر من برگزاری دربی چند روز پیش از مسابقه حساس پرسپولیس و السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  عاقلانه نبوداین دیدار برگزار شود. در این دیدار هم حسین ماهینی رباط پاره کرد و خیلی ناراحت کننده بود. همه باید در این شرایط کمک کنیم تا پرسپولیس عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار کرد: واقعاً با شرایط فعلی پرسپولیس کار سختی در پیش داریم. بعد از دربی دیدارهای سخت ما در لیگ مقابل سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی، سایپا و پیکان آغاز خواهد شد و تحمل این شرایط با بازیکنان فعلی تا نیم‌فصل سخت است. امیدوارم در این شرایط هواداران، رسانه‌ها و پیشکسوتان به پرسپولیس کمک کنند تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

بیرانوند درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم در نیم فصل دوم و اینکه قطعا شرایط این تیم بهتر می شود، گفت: به امید خدا  نیم فصل دوم بازیکنان جدید می‌رسند. خدا را شکر بازیکنان طوری بازی کردند که هواداران نگران نیستند که نیم فصل کی می رسد.


بیشتر بخوانید :

لحظه به لحظه با حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس + تصاویر

لیست بازیکنان استقلال در دربى ٨٨

2 استقلالى از ليست خط خوردند


انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی88 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دربی 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار