عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم بازی تماشاگر پسند نبود و جذابیت خاصی هم نداشت و تماشاگران از نتیجه بدست آمده راضی نیستند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شهرآورد 88 که با نتیجه تساوی خاتمه یافت، گفت: به نظرم بازی تماشاگر پسند نبود و از جذابیت خاصی برخوردار نبود. این دیدار یک بازی عادی بود و جا داشت هودارانی که در ورزشگاه حضور داشتند از دیدن بازی لذت ببرند و  دو تیم بازی نسبتا بهتری را به نمایش بگذارند. شرایط مناسب نبود و به نظر می رسد که تماشاگران از نتیجه بدست آمده راضی نیستند.

او درباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: همه نگرانی من این بود که مبادا بازیکنان پیش از دیدار با السد در این دیدار دچار مصدومیت شوند. متاسفانه شرایط این روزهای تیم ما بسیار دشوار است. ماهینی پیش از این هم دچار مشکل جسمی بود ولی با این وجود به هر شکلی بود خودش را رساند. بعید می دانم مشکل ماهینی چندان جدی باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور برابر هواداران سرخابی در این دیدار گفت: جا دارد از هواداران پرسپولیس هم به دلیل متانت و هم به دلیل حضور چشم گیرشان. در این بازی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. با وجودی که ما در این دیدار مهمان بودیم اما حضور تماشاگران رضایت مند بود.

حاجی بیگی درباره عملکرد فغانی هم گفت: به هر حال فغانی جزء داوران خوب است اما با این حال شرایط دربی با سایر بازی ها متفاوت بود . داوری مشکلی نداشت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.