مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و با رفتن ماهینی هم مسئولیتم سنگین‌تر شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی بدون گل‌ تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد بازی محتاطانه 2 تیم گفت: بازی جذابی بود و بازیکنان تلاش خود را در زمین کردند. فکر می‌کنم یک پنالتی روی علی علیپور خطا نگرفت که اگر این اتفاق رخ می‌داد، شرایط فرق می‌کرد. به هر 2 تیم هم حق بدهید، هر 2 هم در آسیا بودند و با شرایط سختی تمرین می‌کنند.

او در مورد بازی بی‌کیفیت دربی 88، گفت: هر 2 تیم خوب بازی کردند، دو تیم بزرگ و خوب با هم بازی کردند و در این شرایط نباید انتظار داشته باشید بازی خیلی راحت باشد. حواس 2 دو تیم به این جمع بود که گل نخورند، و این مسئله در همه جای دنیا است.

حسینی در پاسخ به این سوال که دیدار مقابل السد قطر  چقدر روی عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار بود، پاسخ داد: شما چه فکر می‌کنید، الان استقلال مهمتر است یا السد؟ ما بازی به بازی پیش می‌رویم، استقلال، کادر فنی و بازیکنان قوی در اختیار دارد. بازیکنان هم زحمت زیادی در این بازی کشیدند و نکته بد این مسابقه مصدمیت حسین ماهینی بود. یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم. شما می‌دانید که ما کمبود بازیکن داریم و خستگی را در ساق‌های پای بازیکنان می‌بینیم و باید حق را در این شرایط سخت به تیم ما بدهید چرا که سخت تمرین می کنند. روز به روز کار ما سخت‌تر می‌شود و باید بیش از پیش تلاش کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در ادامه افزود: شرایطی ایجاد شده که نمی‌توانیم درست بخوابیم، ماهینی سه چهار هفته است که با پای مصدوم بازی می‌کند و الان می‌گویند رباط صلیبی‌اش آسیب دیده است. این مشکلات از قبل ایجاد شده و کمتر هم نمی‌شود. ما اگر یک بازیکن دیگر خود را هم از دست دهیم نمی‌دانم باید چه کار کنیم.

او در باره صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  که گفته بود حسینی باید در تیم ملی بازی کند، بیان داشت: او به من لطف دارد، نمی‌دانم درباره تیم ملی چه بگویم. درباره کسانی حرف می‌زنم که نمی‌دانند چقدر زحمت کشیدم. خیلی از مجریان راحت گفتند حسینی از تیم ملی خط خورده است، شما می‌دانید من چند سال تمرین کردم، اما چه ارزشی قائل می‌شوند؛ نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم ملی اینگونه هستند.فعلا تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و با رفتن ماهینی هم مسئولیتم سنگین‌تر شده است امیدوارم انی روند را حفظ کنیم تا در نیم فصل دوم بازیکنان جدید به ما اضافه شوند.


بیشتر بخوانید:

خطير :باشگاه از شفر حمايت مى كند

گرشاسبی:برانکو و خارجی‌های تیم پنج ماه است ریالی نگرفته‌اند/ بیشتر تمرکز بازیکنان روی بازی با السد است


انتهای پیام/

اظهارات حسینی درباره نتیجه شهرآورد 88

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار