رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: ورزش همگانی با توجه به تأثیر مستقیم در سلامت جامعه، باید جدی گرفته شود و فکر می‌کنم با فعالیتی که استان اصفهان دارد، در رأس همه استان‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن آذر افروز رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان درباره فعالیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان حدود 2 سال با سرپرست اداره می‌شد و تنها 6 ماه است که با مسئولیت من اداره می‌شود.

وی ادامه داد: در 2 سال گذشته ورزش همگانی اصفهان مشکلات فراوانی داشت و در حال حاضر به کمک برنامه‌ریزی‌های انجام شده و افراد خبره، این مجموعه را اداره می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با اشاره به تأثیر ورزش همگانی در جامعه گفت: ورزش همگانی با توجه به تأثیر مستقیم در سلامت جامعه، باید جدی گرفته شود و فکر می‌کنم با فعالیتی که استان اصفهان دارد، در رأس همه استان‌ها قرار خواهد گرفت.

آذر افروز ضمن اشاره به برنامه‌های انجام شده در 6 ماه گذشته گفت: در هفته ولایت اقداماتی از جمله جشنواره بازی‌های آبی، همایش‌های کوه‌گشت، پیاده‌روی و غیره انجام شد که شهروندان با حضور خود نقش پر رنگی در این برنامه‌ها ایفا کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در ارتباط با دوره‌های عملی و تئوری برگزار شده توسط این هیئت بیان کرد: در سال 97 دوره‌های مربی‌گری درجه 3 آقایان و بانوان و همچنین کارگاه‌های سطح 2 پیلاتس برگزار شد.

وی با بیان مشکلات موجود در هیئت ورزش‌های همگانی استان خاطرنشان کرد: خوداظهاری روش دقیقی برای ثبت فعالیت‌های فرهنگی نیست برای ثبت این فعالیت‌ها باید روش دقیق و موثرتری اتخاذ شود. همچنین برخی از انجمن‌های زیر مجموعه هیئت هیچ‌گونه اساسنامه‌ای برای برنامه‌های خود ندارند که این انجمن‌ها باید سازماندهی شوند و هویت مشخصی به خود بگیرند.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد هیئت ورزش های همگانی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.