فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و ۶۶۹ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از روستا‌های اطراف شهرستان ایرانشهر را دارند، ماموران بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان "سراوان" با انجام چندین روز کار اطلاعاتی و اقدامات گسترده تخصصی موفق شدند روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان خودرو‌های حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که ساعتی به طول انجامید سوداگران مرگ با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن مواد مخدر و ۴ دستگاه خودرو، با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

وی گفت: ماموران در پاک سازی منطقه، یک تن و ۶۲۱ کیلوگرم تریاک، ۲۳ کیلوگرم هروئین، ۲۰ کیلوگرم سایر مواد مخدر و ۵ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار