فرماندار دلگان گفت: اختلاف شخصی و کینه جاهلانه پس از گذشت چند ماه از درگیری لفظی منجر به قتل یک جوان در روستای حمید آباد این شهرستان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: اختلاف شخصی و کینه جاهلانه یک جوان معتاد که چند ماه قبل بین وی و پسرعمویش رخ داده بود باعث شد وی به همراه دوست و هم دستش، پسر عموی خود را با سلاح گرم به قتل برساند و ضمن مضروب کردن ۲ نفر دیگر از صحنه جرم متواری شدند.

وی بیان کرد: ریشه این درگیری مربوط به چند ماه قبل است که متاسفانه جهالت، تعصب، اعتیاد و نقش ضعیف خانواده‌ها در تربیت فرزندان باعث این حادثه دلخراش شد.

فرماندار دلگان با اشاره به اینکه قاتل و همدست وی شناسایی و عوامل انتظامی در حال یافتن مخفیگاه آنان هستند گفت: بیش از ۲۵ فقره قتل با سلاح گرم و سرد سال گذشته در این شهرستان رخ داده است.

وی ادامه داد: عمده این قتل‌ها به دلیل مسائل جزئی و جاهلانه بوده است.

شجاعی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام گرفته در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تنها ۲ نفر در دلگان به قتل رسیدند.

وی ادامه داد: در این مدت تنها این جوان و یک دختر بچه در شهرستان دلگان به قتل رسیدند که این ۲ مورد نیز زیاد است.

دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در ۴۸۲ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، ۲ بخش، پنج دهستان و ۲۷۷ پارچه آبادی است.

انتهای پیام/پ

درگیری و قتل در دلگان

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.