مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بیش از ۳۰ ویژه برنامه متنوع در هفته گردشگری در این استان برگزار خواهد شد.

گردشگری الکترونیک، در هفته گردشگریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان گفت: شعار امسال هفته گردشگری، گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک تعیین شده است.

وی افزود: تلاش می‌شود با ایجاد استراتژی‌های نوآورانه دیجیتالی در راستای گسترش کارآفرینی و توانمندسازی جوامع بومی و محلی، گام‌های مهم و موثری برداشته شود.

فرخی بیان داشت: با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی فعال در اجرای تور‌های داخلی و خارجی ورودی به استان، موزه دفاع مقدس کرمان به عنوان یکی از مقاصد ویژه بازدید تور‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اهمیت صنعت گردشگری در اشتغال‌زایی و خلق ثروت، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان کرمان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و برنامه ریزی هدفمند در ارائه خدمات مناسب توسط فعالان صنعت گردشگری این خطه است.

فرخی بیان کرد: دیدار با تعدادی از فرمانداران و مسئولان ارشد شهرستانها، شورا‌های شهرها، دهیاران، سران طوائف و عشایر با هدف بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود در حوزه گردشگری این مناطق، از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری استان کرمان در سال ۱۳۹۷ است.

بیش از ۳۰ ویژه برنامه در هفته گردشگری استان کرمان اجرامیشود.
انتهای پیام/ح

گردشگری الکترونیک در هفته گردشگری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار