دبیر کل خانه صنعت، ‌معدن و تجارت ایران گفت:وقت حرف زدن گذشته و وقت عمل کردن است، در این کشور حرف بزن زیاد هست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمدرضا مرتضوی دبیر کل خانه صنعت،‌معدن و تجارت ایران دیشب در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اظهار داشت: ما نان مردم را خورده‌ایم و نان حکومت را نخورده‌ایم و نسبت به آن مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه الآن دورانی نیست که زیاد حرف بزنیم،‌ گفت: وقت حرف زدن گذشته و وقت عمل کردن است، در این کشور حرف بزن زیاد هست.

دبیر کل خانه صنعت،‌معدن و تجارت ایران اظهار داشت: ما فعالان اقتصادی تصمیم گرفته‌ایم که در این چند ماهه به‌جای حرف زدن به کار و تولید بپردازیم چراکه مملکت نیاز به کار دارد؛ باید اعتماد عمومی که قدری به آسیب رسیده است را ترمیم کنیم.

وی خطاب به همه فعالان اقتصادی و کارکنان ادارات، تصریح کرد: بیشتر کار کنید، هرکسی در هر جایگاه و اداره‌ای که هست کار انجام دهد و با لباس رزم خدمتی که بر تن کرده با تلاش بیشتر به مردم خدمت‌رسانی افزون داشته باشد.

مرتضوی با بیان اینکه هر از چند سالی عده‌ای در این کشتی انقلاب عهده‌دار مسئولیت هستند، گفت: ما با مردم که نانی را در سفره ما قرار دادند عهدی بسته‌ایم.

این جانباز دوران دفاع مقدس، گفت: خوش به حال رفقای ما که رفتند و این امتحانات سخت امروز را ندیدند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.