چرخ تولید در شرکت ایران ترانسفو که بیش از 50 سال سابقه کار دارد با همت جوانان همین خطه که اکثرا هم از نظر علمی و فنی توانمند و نخبه هستند ، همانند عقربه های ساعت می چرخد.

ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که عراق ،افغانستان،پاکستان و کشورهای آفریقایی بازارهای صادراتی محصولات تولیدی این شرکت هستند گفت : با بازسازی روند سوریه تلاش ها بر این است که که بازار مناسبی هم در انجا برقرار کنیم.

وی افزود : با وجود این که ترکیه رقیب اصلی ما در منطقه است اما درصدد هستیم تا با کمک و همت نیروهای نخبه نه تنها بازار داخل را اشباع کنیم بلکه بازارهای صادراتی خودمان را نیز گسترش بدهیم.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو با بیان این که از نظر تکنولوژی و نو آوری در صنعت ترانسفور ماتور جزو 16 شرکت برتر در این حوزه در جهان هستیم خاطر نشان کرد : چشم انداز این شرکت رسیدن به 10 شرکت برتر جهان می باشد.

ظهیری روند آتی این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت : اشتغال ایجاد شده در این صنعت در سال های آینده نیز حفظ خواهد شد.

وی تاکید کرد : برای این که چرخ تولیدکنندگان وطنی دراین حوزه از کار نیوفتد ، و همچنین به دلیل ملی بودن محصول تولیدی این شرکت، نیاز به همت و دستگیری مسئولان و متولیان امر بیش از پیش احساس می شود.


انتهای پیام /ک


تلاش شرکت ایران ترانسفو برای افزایش بازارهای صادراتی خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.