هزار و ۱۲۱ پروژه محرومیت زدایی از ابتدای طرح محرومیت زدایی در خراسان‌جنوبی اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حزنی دبیرقرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در مراسم افتتاح ۶۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در خراسان‌جنوبیگفت: حدود ۷۵ درصد از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، پروژه‌های کوچک زوده بازده و فاقد پیچیدگی‌های فنی و مهندسی هستند.

وی افزود: همین پروژه‌های کوچک به واسطه گره گشایی از امور مردم برای نظام محبوبیت زا است.

حزنی ادامه داد: سپاه پاسداران هیچ گاه نخواسته محرومیت‌ زدایی و انجام پروژه های عمرانی در استان ها و شهرهای محروم کشور را به نام خود تمام کند بلکه هدف سپاه از ورود به این عرصه کمک و یاری رساندن به دولت بوده است.

دبیرقرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات و خلاء‌های نقاط محروم خراسان جنوبی، اظهار کرد: نقاط محروم خراسان‌جنوبی در حوزه مسکن محرومان، حوزه بهداشت و در زمینه مدارس با مشکلاتی رو به رو هستند که در این زمینه باید تدبیری اندیشیده شود.

وی گفت: تا به امروز در استان خراسان جنوبی تعداد هزار و ۱۲۱ پروژه محرومیت‌زدایی انجام و همچنین  در این راستا ۲۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان قرارداد منعقد شده است.

حزنی با تبیین پروژه‌های غیر عمرانی سپاه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۵۹۰ پروژه غیر عمرانی با اعتبار ۵ میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به تهیه جهیزیه، تهیه لوازم التحریر و تهیه سبدهای غذایی اشاره کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنچه مردم را آزار می‌دهد فقر نیست بلکه احساس تبعیض، اختلاف طبقاتی و بی عدالتی در توزیع امکانات است که این مهم باید با خدمت رسانی به محرومان کاهش یابد.

حزنی با بیان اینکه ندیدن نقاط محروم کشور دلیل بر نبودن آنها نیست، ادامه داد: بیکاری، اعتیاد، طلاق، مسائل معیشتی و ناکارآمدی اقتصادی مشکلات اصلی کشور هستند که با وحدت و یکدلی می‌توانیم آن را کاهش دهیم.

وی افزود: عده‌ای برای انجام ندادن کار در روستاها هزار دلیل می‌تراشند ولی ما به یک دلیل و آن هم رضایت خداوند کمر همت بسته ایم که محرومیت زدایی کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: شایستگی مسئولین به میزان رضایت محرومان و مستضعفان از آنان است.

انتهای پیام / ط آ

هزار و ۱۲۱ پروژه محرومیت زدایی  در خراسان‌جنوبی اجرا شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.