۲ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح هجرت ۳ تا پایان شهریور، به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ عقیلی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: این تعداد دانش آموز امسال در قالب اردوهای 7 روزه و 10 روزه علاوه بر خدمات عمرانی و بهسازی مدارس، فعالیتهای فرهنگی دیگری نیز در مناطق مختلف استان انجام می دهند.

وی  با بیان اینکه هدف از این اردوها کمک به سازندگی، محرومیت زدایی، اجرای عرصه های اقتصاد مقاومتی و بهسازی، مرمت و زیبا سازی مدارس است افزود: دانش آموزان امسال در طرح هجرت 3، خدماتی از جمله خدمت رسانی به خانواده های شهدا و بازسازی و بهسازی خانه محرومان، خانه عالم، مدارس و پایگاههای مقاومت بسیج را انجام خواهند داد.

عقیلی با اشاره به اینکه فعالیت این گروهها از اول مرداد آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد اظهار کرد: قرار است امسال برای هر شهرستان 2 گروه اعزام شوند که امید است علاوه بر خدمت رسانی به مردم  شاهد تقویت روحیه خود باوری، ارتقای مهارت  و غنی شدن اوقات فراغت دانش آموزان نیز در تابستان امسال باشیم. 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بیان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت سه در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم هستند که فعالیت های دیگری همچون برگزاری کلاسهای آموزشی، هنری، تربیتی و بصیرتی را نیز انجام می دهند.

وی در پایان گفت: سال گذشته نیز 2 هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر از تمامی شهرستانهای خراسان جنوبی، در  طرح هجرت 3 شرکت داشتند. 

انتهای پیام/ ط آ

شرکت بیش ار 2 هزار دانش آموز در طرح هجرت سال گذشته
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.