مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس گفت: پارسال بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ویژه روستائیان در استان فارس توسط بانک عامل پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاک فطرت مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس با بیان اینکه سهم فارس امسال ۲۵۰ میلیارد ریال است، افزود: دستگاه‌های اجرایی مؤظفند تا ۱۰ مهر نسبت به معرفی طرح‌های خود به کمیته فنی اشتغال و واحد سرمایه‌گذاری این اداره کل اقدام کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۸۸ طرح به بانک سینا معرفی شد که از این تعداد ۵۲ مورد به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و پرداخت تسهیلات دیگر طرح‌های مصوب در دست اقدام است.

پاک فطرت بیان کرد: با توجه به اینکه جذب ۱۰۰ درصد‌ی تسهیلات باعث افزایش سهم استان و مشوق‌های در نظر گرفته شده، می‌شود، فرمانداران باید با رویکرد تخصیص تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا، نوآورانه و اولویت در تکمیل زنجیره تولید اقدام و با جدیت و تلاش مضاعف این موضوع را پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: استان فارس از استان‌های موفق در جذب اعتبارات سال‌های ۹۵ و ۹۶ در کشور بوده است؛ به طوریکه با جذب این تسهیلات برای ۶۱۴ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌ایم.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس گفت: نتیجه عینی این اقدامات علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، رشد جمعیت روستایی در برخی مناطق فارس بوده است؛ حال آنکه شاهد کاهش جمعیت روستاییان در کشور هستیم.
انتهای پیام/ر

۲۸۰ میلیارد ریال، سهم تسهیلات اشتغالزایی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار