رضایی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها را در خارج از کشور هم تعقیب خواهیم کرد تا اقدامی علیه آن‌ها انجام دهیم.

عوامل تروریستی حادثه اهواز را در خارج از کشور هم تعقیب خواهیم کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز سه شنبه 3 مهرماه در حاشیه مراسم آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق و بازی ویدئویی تکاور در جمع خبرنگاران درباره FATF، اظهار کرد: بحث FATF نه در مجلس و نه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نیست، بلکه موضوع چهار لایحه‌ای است که دولت پیشنهاد داده و اکنون این موضوع بین ما و مجلس در حال بررسی است تا مغایرت‌هایی که با سیاست‌های کلی نظام دارد، برطرف شود.

وی افزود: البته در سطح کلان کشور باید درباره عضویت ایران در FATF تصمیم‌گیری شود و اگر در این رابطه موضوعی از مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود، قطعا اعلام مغایرت می‌کنیم و باید مجدد به مجلس بازگردد.

فرمانده اسبق کل سپاه در ادامه در خصوص نحوه پاسخ ایران به اقدام تروریست‌ها در اهواز نیز گفت: پاسخ‌دهی به اقدام تروریستی اهواز را از دیروز شروع کردیم و در اولین عملیات علیه تروریست‌ها ۲۰ نفر در اهواز که نقش پشتیبانی کننده را داشتند، دستگیر شدند؛ این افرد کسانی هستند که اسلحه را برای تروریست‌ها فراهم کردند و در محل به آن‌ها تحویل دادند و قصد داشتند که بعد از عملیات تروریستی نیز آن‌ها را فراری دهند.

وی اضافه کرد: البته به این اکتفا نخواهیم کرد و در خارج از کشور هم تروریست‌ها را تعقیب خواهیم کرد تا اقدامی جدی و اساسی علیه آن‌ها انجام دهیم.

رضایی همچنین در خصوص بازی‌های رایانه‌ای خارجی گفت: بسیاری از بازی‌ها به شکل هدفمند طراحی می‌شوند؛ یعنی یا به دنبال بی‌هویت کردن جوانان و یا جابه‌جا کردن ظالم و مظلوم هستند و این را از طریق تبلیغات و القای غیر مستقیم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار