سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: کسب عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی لبنان شروع طوفانی برای تیم ما بود تا با انگیزه بالایی وارد لیگ برتر شویم.

خانلرخانی: قهرمانی در تورنمنت بین المللی تکواندو لبنان شروع طوفانی برای تیم ما بودپیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تورنمنت بین المللی لبنان بیان کرد: مسابقات اپن و بین المللی تکواندو به میزبانی کشور لبنان برگزار شد و با توجه به اینکه این رقابت‌ها ۱۰ امتیاز المپیکی داشت و G۱ بود تصمیم گرفتیم که در این رقابت ها شرکت کنیم و خوشبختانه تکواندوکاران ما بهترین استفاده را از این فرصت بردند و با کسب ۶ مدال طلا و ۲ نشان نقره توانستند روی سکوی قهرمانی قرار گیرند و کسب این عنوان در تورنمنت بین المللی لبنان شروع طوفانی برای تیم ما شد تا با انگیزه بالایی وارد لیگ برتر شویم.

او ادامه داد: برای اینکه شروع پر قدرتی در لیگ برتر امسال داشته باشیم با آمادگی نسبی راهی تورنمنت لبنان شدیم و با وجود اینکه تمرینات معمولی را پشت سر گذاشته بودیم و ورزشکاران ما در اوج آمادگی نبودند توانستیم قهرمان رقابت‌ها شویم و این عنوان به افزایش انگیزه و روحیه تکواندوکاران پیش از شروع لیگ کمک زیادی کرد.

خانلرخانی افزود: این تورنمنت تجربه خوبی بود و باعث شد که با نقاط ضعف و قوت ورزشکاران تیم آشنا شویم و تمرینات تیم را بر اساس همین شناخت برنامه ریزی کنیم تا در انتهای لیگ امسال نیز باز هم در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین عنوان کرد: در این تورنمنت تیم‌های کرواسی، ساحل عاج، اردن و یونان از تکواندوکاران قدرتمندی برخوردار بودند و برای تیم ما حریف جدی تری نسبت به سایر رقبا بودند که خوشبختانه توانستیم از سد آن‌ها هم عبور کنیم و مدال هی خوشرنگی را بدست آوریم.

خانلرخانی در ادامه بیان کرد: باید از فدراسیون تشکر کنم که از تیم ما حمایت کرد تا در این تورنمنت به عنوان نماینده ایران حاضر شود و ورزشکاران تیم ما این فرصت را بدست آوردند که تجربه خوبی پیش از شروع لیگ بدست آورند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که از تجربه حضور در این تورنمنت بهترین استفاده را داشته باشیم و در لیگ برتر تکواندو همچنان مدعی کسب سکوی قهرمانی باقی بمانیم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تکواندو در لیگ برتر غایب است

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره قهرمانی تیم شهرداری ورامین در تورنمنت لبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار