مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه ، از توزیع 76 تن گوشت گرم گوسفندی در یک ماه اخیر در 14 مکان مجاز استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه علی اصغر بهمنی پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : هرکیلوگرم گوشت گوسفندی 37 هزار و 500 تومان به مردم عرضه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین گوشت قرمز منجمد به میزان 160 تن در سطح استان توزیع شد که هر کیلوگرم 29 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد که فروش بیش از این قیمت تخلف محسوب می شود.

بهمنی پور از توزیع 180 تن گوشت نرمه گوساله وارداتی وکیوم شده نیز خبر داد و افزود: گوشت گرم گوساله داخلی استان نیز به میزان 50 تن توزیع شده است.

وی همچنین افزود: امسال برنج هندی دانه بلند به میزان 54 تن، برنج هندی دانه کوتاه به میزان 300 تن، برنج هومالی تایلندی به میزان 351 تن و برنج تایلندی رده «ب» به میزان 283 تن در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 690 تن شکر نیز توزیع شده گفت: پس از تغییر قیمت هم اکنون هرکیلوگرم شکر به میزان سه هزار تومان خریداری و به میزان سه هزار و 300 تومان به فروش می رسد که این قیمت در همه استان یکسان است.

بهمنی پور ، از توزیع 896 تن گوشت مرغ منجمد نیز خبر داد و افزود: عمده این توزیع که بیش از 500 تن است در ماه گذشته صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه گوشت مرغ منجمد در بیش از 60 مکان توزیع شد، ادامه داد: این محصول در همه فروشگاه های زنجیره ای، محله عرضه مستقیم فرآورده های کشاورزی، فروشگاه های بزرگ، تعاونی مصرف کارمندی و کارگری و همچنین در مرغ فروشی هایی که تعهد داده بودند تنها به عرضه مرغ منجمد بپردازند، توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه ادامه داد: قیمت هرکیلومرغ در درب سردخانه به میزان 6 هزار و 320 تومان است و به میزان 6 هزار و 750 تومان نیز به دست مصرف کننده می رسد.

 

 

انتهای پیام/د

توزیع گوشت گوسفندی در کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.