سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: من نمى دانم سمت فتاحى چيست و نماينده كجاست كه در همه قضيه ها ورود مى كند!

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در ارتباط با شهرآورد پایتخت میان تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران گفت:من نمی دانم سعید فتاحی با چه سمتی در ارتباط با بسیاری از مسائل برگزاری ديدار دربى میان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران تصمیم گیری می کند و نمی دانم با چه منظوری برخی مسائل را در جلسات مسئولان مطرح می کند.

فتحی ادامه داد: من نمى دانم سمت فتاحى چيست و نماينده كجاست كه در همه قضيه ها ورود مى كند! فتاحی همیشه دوست دارد برخی اخبار را زودتر از حد معقول منتشر کند و برای مثال در حالی که رای سوپر جام به صورت کامل صادر نشده بود ، پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نتیجه 3 بر صفر را از سوی خود اعلام کرد. شاید او به کارهای جنجالی علاقه بسیاری دارد و البته آشنايى كافى درباره قوانین و مقررات ندارد.

او افزود: چندی پیش جلسه شورای تامین کمیته ورزشی استان تهران با موضوع برگزاری شهرآورد تهران برگزار شد و مدیران 2 تیم استقلال و پرسپولیس در آن حضور یافتند و همچنین تمامی اعضای کمیسیون و نهاد های مرتبط نیز در این جلسه حضور داشتند كه در نهايت پیشنهاد آقايان فروش بلیت با نسبت 90 به 10 درصد بود.

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت:پیشنهاد فتاحی فروش بلیت دربی با نسبت 90 به 10 درصد به نفع میزبان بود و به گفته آن ها این قانون که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب شده ، باید اجرا شود.گفتنی است تمامی اعضای کمیسیون با این موضوع مخالفت کردند و در حالی که بايد این خبر از سوی شورای کمیته ورزشی استان تهران اعلام شود ، اما فتاحی خبر مورد نظر را از سوی خودش اعلام کرد.

فتحى درباره فروش بلیت با نسبت 50 درصد میان هواداران 2 تیم گفت:هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران تصمیم گرفته اند تا دیدار میان 2 تیم به دلیل نبود امکانات کافی و زیر ساخت های لازم با نسبت 50 درصد برابر در دیدار رفت و برگشت برگزار شود.ما نمی توانیم تشخیص دهیم که کدام هوادار برای تیم استقلال و یا پرسپولیس است به همین دلیل باید اول زیر ساخت ایجاد شود.برخی ها اما اعلام کردند این کار در فوتبال اروپا انجام می شود ولی باید بدانند ، آن ها با استادیوم های پیشرفته ، ایجاد زیر ساخت های لازم و نرم افزار ها خاص تصمیم به انجام چنین کاری را انجام داده اند.

فتحی افزود: ممکن است با خرید بلیت از سوی طرفداران مخالف هر تیم مشکلات بسیاری در ورزشگاه آزادی و یا سایر ورزشگاه های کشورمان ایجاد شود.شورای تامین کمیته ورزشی استان تهران نیز به همین دلیل اعلام کرد تا ایجاد زیر ساخت های لازم برای فروش بلیت با نسبت  90 به 10 درصد به نفع میزبان ، بلیت فروش با نسبت برابر میان هواداران 2 تیم انجام خواهد شد. این موضوع که او چنین تصمیمی را گرفته و در جلسه اعلام کرده است ، همگی بافته ذهن فتاحی است و او چنین تصمیمی را عنوان نکرده است.

امیدوارم دیدار دلچسبی میان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران برگزار شود

فتحی در درباره ی دربی پایتخت گفت:امیدوارم تا دیدار زیبا و دلچسبی میان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران برگزار شود و قطعا تیم استقلال تهران پیروز این دیدار خواهد بود تا در پایان خوشحالی نصیب هواداران این تیم شود.
با شفر ادامه خواهیم داد

سرپرست باشگاه استقلال تهران درباره ی ادامه همکاری با شفر گفت:همكارى با وینفرد شفر را ادامه خواهیم داد و باید بگویم او سرمربی با دانش و توانایی است. تمامی نظرات در ارتباط با آینده وینفرد شفر در تیم استقلال با نظر جمع هیئت مدیره گرفته می شود و هر گفته و خواسته درباره خروج شفر از تیم استقلال تهران ، نظر شخصی بیشتر نیست.همه اعضای هیئت مدیره تیم استقلال از با ماندن شفر موافق هستند و با او همکاری خواهند کرد.مديريت درباره شف. تصميم مى گيرد.

فتحی درباره شکایت علیه رای دیدار سوپر جام گفت: درخواستمان را طى امروز و فردا به دادگاه عالی ورزش ارسال مى كنيم و منتظر جواب مسئولان عالى رتبه هستیم.

فتحى در مورد دربى پيش رو گفت :قطعا ما برنده دربى پيش رو خواهيم بود.


بیشتر بخوانید:

اخبار باشگاه استقلال؛سنگربان استقلال در دربی پایتخت  مشخص شد

شفر: بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم کنار گذاشته می‌شود

بدنسازی در دستورکار شاگردان شفر/مدیران استقلال به اردو می‌روند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
فتاحي طرفدار تيم پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۳۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
استقلال بایدهمیشه یکی مثل آقای زمانی داشته باشداینک هم آقای فتحی رادارد !!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار