معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:حفظ وحدت و اتحاد، افزایش آگاهی و هوشیاری در بین مردم لازمه این برهه از زمان و جامعه است.

وحدت و هوشیاری لازمه امروز جامعه ما است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگی و شورای اقامه نماز استان که در استانداری برگزار شد با محکوم نمودن حمله تروریستی به اهواز، حفظ وحدت و اتحاد، افزایش آگاهی و هوشیاری در بین مردم را لازمه این برهه از زمان وجامعه عنوان نمود.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد براندازی انقلاب و ایجاد اختلاف و دشمنی هستند، گفت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در سایه وحدت و اتحاد باید با تهاجمات فرهنگی مقابله و در مقابل توطئه‌های دشمنان با هوشیاری بیشتر ایستادگی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه سخنان خود نماز را کلیدی‌ترین موضوع برای رستگاری و هدایت بشر عنوان نمود و افزود: این فریضه الهی اگر با معنا و خلوص نیت اقامه شود آثار فرهنگی و معنوی خود را در جامعه و زندگی بشری به جا خواهد گذاشت.

حسینی همچنین با تاکید بر ساماندهی و ایجاد نمازخانه‌های بین راهی، اظهار داشت: متاسفانه در خصوص نمازخانه‌های بین راهی مدیریت اصولی در استان صورت نگرفته و خیلی از نمازخانه‌های بین راهی شرایط درستی ندارند و در شان نظام و حکومت اسلامی نیستند و ضروریست به این امر بیش از گذشته توجه و رسیدگی شود.

در ادامه این جلسه همچنین در خصوص برگزاری اجلاس استانی نماز، برنامه‌های ابلاغی برای نماز بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری اجلاس استانی نماز

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.