نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:ایام پیروزی انقلاب اسلامی جزو ایام الله بزرگی است و باید شکرگذار دستاورد‌های این انقلاب باشیم.

باید شکرگذار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ظهر امروز در همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی از نعمت های بزرگ خداوند متعال است و این امانت بزرگ باید به خوبی نگهداری شود زیرا برای به ثمر رسیدن آن خون های زیادی ریخته شده است.

وی ادامه داد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی جزو ایام الله بزرگی است که مسیر انقلاب را به درستی برای ما روشن می کند و باید شکرگذار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: امداد های الهی و دست خداوند متعال مهمترین پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای براندازی سلطنت 2500 ساله ظالمان بود.

آیت الله سید علی اکبر قریشی ادامه داد: این انقلاب و مردم در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی دچار امتحان های الهی شده اند و همیشه با اتحاد و اقتدار از این امتحان ها با سربلندی رد شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه این مراسم با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است، گفت: باید از سخنان تفرقه انگیز بپرهیزیم تا جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با شکوه تر از هر سال برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.