استاندار زنجان گفت:شهرداری ها با اولویت بندی پروژه ها باید طرح های نیمه تمام را پایان دهند و تاخیر در تکمیل پروژه ها باعث آزردگی خاطر مردم معرفی کرد.

شهرداری با اولویت بندی پروژه ها باید طرح های نیمه تمام را پایان دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ استاندار زنجان در جلسه همیاری شهرداری ها ی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در این مدت ، مبلغ 85 میلیارد تومان به حساب شهرداری از این محل واریز شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این مبلغ به 200 میلیارد برسد.

درویش امیری افزود:35 درصد ازدرآمدهای حوزه شهرداریها مربوط به سرمایه گذاری خارجی است .

استاندار با اشاره به چهل سالگی انقلاب و جشن های پیروزی انقلاب ازشهرداری ها خواست خود را برای برگزاری این رویداد آماده کنند.

درویش امیری به ظرفیت ها و پتانسیل های شهر شورو شعور حسینی در برگزاری مراسم هشتم و یازدهم محرم و محوریت برگزاری جشنواره های مختلف در شهر اشاره کرد وگفت: نظام مدیریت شهری باید در برابر اداره شهر احساس مسئولیت کند و همچنین پیشنهاد برگزاری جشنواره شهرداری ها را داد.

استاندار بر افزایش مشارکت های مردمی در اداره شهر تاکید کرد و افزود : برای مدیریت زنجانرود، بازار، سبزه میدان و توسعه پارکینگ های شهری میتوان با مدیریت نواقص شهری را حل کرد و عمران شهری را سبب رضایت وخودباوری در میان مسئولان ومردم دانست.

وی با انتقاد از وجود طرح های نیمه تمام وپرهیز از آغاز پروژه های جدید در استان افزود: شهرداری ها با اولویت بندی پروژه ها باید طرح های نیمه تمام را پایان دهند و تاخیر در تکمیل پروژه ها باعث آزردگی خاطر مردم معرفی کرد.

سلطانی ، معاون عمرانی استاندار هم حل و فصل بدهی ها به اشخاص و بانک ها، رفع مشکلات پروژه گاوازنگ و ساماندهی منابع انسانی ازاولویت های اصلی سازمان همیاری شهرداری ها دانست.

انتهای پیام/ن

 

افزایش 60 درصدی اعتبارات شهرداریهای زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.