مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از ثبت نام 1246 دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه رازی کرمانشاه خبرداد.

ثبت نام غیر حضوری بیش از هزاو 200دانشجوی ارشد و دکترا به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهغلامرضا سالمیانمدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی گفت: ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه رازی به خاطر رعایت حرمت پذیرفته‌شدگان، صرفه جویی در وقت، دسترسی آسان و سایر مزایا به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و امسال ثبت نام ورودی‌ها شامل دو فرآیند "ثبت‌نام اینترنتی" و "ارسال پستی مدارک" می‌باشد.

وی در خصوص ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری در روزهای هفتم و هشتم شهریور۱۳۹۷ از طریق سایت گلستان دانشگاه رازی انجام شد و متعاقب آن داوطلبان مدارک درخواستی را برای دانشگاه ارسال کردند که توسط کارشناسان بررسی شد و پذیرش نهایی انجام گرفت.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از اتمام فرآیند ثبت‌نام برای ۱۲۶ دانشجوی پذیرفته شده مقطع دکتری در دانشگاه رازی خبر داد.

وی در خصوص فرآیند ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی نیز گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از ۱۳ تا ۱۵ شهریور ماه انجام شد و پس از آن داوطلبان مدارک را از طریق پست به دانشگاه ارسال کردند.

سالمیان اظهار کرد: تاکنون ۱۴۱۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی معرفی شدند که از این تعداد فرآیند ثبت‌نام برای ۱۱۲۰ نفر انجام و به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ز

 

تاکنون ۱۴۱۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.