اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان ضمن بررسی پروژه‌های عمرانی غرب کابل، به شهرداری کابل و اداره‌ انکشاف زون پایتخت دستور داد تا یک نقشه واضح از مناطق دشت‌برچی با جاده‌های پیشنهادی و تعداد خانه‌هایی که باید استملاک شوند آماده نمایند.

اشرف غنی پروژه‌های عمرانی غرب کابل را بررسی کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان ضمن بررسی پروژه‌های عمرانی غرب کابل، به شهرداری کابل و اداره‌ انکشاف زون پایتخت دستور داد تا یک نقشه واضح از مناطق دشت‌برچی با جاده‌های پیشنهادی و تعداد خانه‌هایی که باید استملاک شوند آماده نمایند.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه‌ای گفته است اشرف غنی صبح امروز (یکشنبه ۱ میزان/ مهر) با مسئولین شهرداری کابل و اداره‌ انکشافی زون پایتخت دیدار کرده است.

اشرف غنی در این دیدار گفته‌است که راه‌های بدیل برای جاده‌ موازی و جاده‌های فرعی باید مورد بررسی قرار گیرد. وی افزوده است که مناطق سفید و دولتی در نقشه گنجانیده شود تا در صحبت با مردم با یک تصویر واضح تصمیم اتخاذ گردد.

شعیب رحیم، معاون شهرداری کابل در این دیدار گفت که تمرکز این اداره بر غرب کابل بیشتر شده است و کار روی جاده‌ عرفانی در بخش استملاک جریان دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار