رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه گفت: بسته‌های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رضا کشتیبان رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر مقدمات انتخاب مشاور (مجری طرح) برای تهیه بسته‌های سرمایه گذاری انجام یافته است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های مرداد و شهریور مقدمات فرآیند انتخاب مشاور برای تهیه بسته‌های سرمایه گذاری آماده شده است، اظهار کرد: این فرایند هم اکنون در مرحله انتخاب مجری طرح و مراحل نهایی عقد قرارداد است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه گفت: طی این کار نگارش و تدوین شرح خدمات کامل بسته‌های مشارکتی، شرایط و نحوه ارزیابی مشاوران (مجری طرح)، برنامه زمانبندی، پیش نویس قرارداد و سایر مدارک فنی مربوطه به صورت کاملا ابتکاری و با ملاحظه قوانین و مقررات نظام فنی و اجرایی تهیه و تدوین شده است.

به گفته کشتیبان با شروع قرارداد و تهیه بسته‌های مشارکتی گامی بلند در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداشته و ضمن شفافیت بخشی به پروژه‌های سرمایه گذاری از پراکندگی عناوین و موضوعات سرمایه گذاری ممانعت کرده و با شناسنامه دار کردن و ارائه ایده به همراه تحلیل‌های اقتصادی و فنی اصالت و جاذبیت بیشتری به این پروژه‌ها بخشیده شود.

انتهای پیام/م

اجرای بسته‌های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.