طرح ساماندهی و اصلاح معابر سکونتگاه‌های غیررسمی در محلات اکبرنژاد و سیلمان آباد شهر میاندوآب در قالب طرح بازآفرینی شهری پایدار افتتاح شد.

بهره برداری از طرح بازآفرینی شهری پایدار در سکونتگاه های غیررسمی میاندوآببه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ طرح‌های بازآفرینی شهری پایدار با هدف بهسازی و ارتقای استاندارد‌های فضای شهری در سکونتگاه‌های غیررسمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجایجان غربی، شهرد ار میاندوآب و جمعی از مسئولان شهرستانی در میاندوآب  به بهره برداری رسید.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ،طرح ساماندهی معابر سکونتگاه‌های غیررسمی در میاندوآب  به شکل جدول گذاری و آسفالت معابر با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

ابراهیم مبارک قدم در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری پایدار با محوریت رفع محرومیت و ارتقای رفاه و استاندارد‌های زندگی در محلات هدف اجرا می‌شوند.

از اجرای دو طرح دیگر بازآفرینی شهری پایدا در سکونتگاه‌های غیررسمی میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: مرکز جامع خدمات سلامت و خانه محله در محلات هدف این شهر احداث شده است. آسفالت


انتهای پیام/ح


اجرای طرح ساماندهی معابر سکونتگاه‌های غیررسمی در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.