حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: دشمنان بدانند اقدامات کور و مزورانه هرگز در اراده مصمم کشورمان اثری ندارد.

اقدامات تروریستی در اراده مصمم ایرانیان تاثیر نداردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز گذشته اهواز را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانه آمده است: سی وهفت سال قبل دشمنان قسم خورده ملت ایران در جنگی تمام عیار اراده و عزم مصمم ملت بزرگ و نستوه ایران را آزمودند. در آن روزگار سخت و دشوار جبهه‌ای گسترده از مرزهای شمال غرب کشور تا اعماق خلیج فارس علیه ملت ایران گشودند. برخی دشمنان با جنگ افزار، برخی دولت‌های منطقه با ثروت و  برخی دیگر با حمایت‌های معنوی علیه ملت و کشور تازه آزادی یافته‌ای صف گشودند که دموکراسی و استقلال را در نتیجه انقلابی مردمی تجربه می‌کرد.

این بیانیه در ادامه آورده است: «آن روز رشادت، مقاومت، ایستادگی و شکوه استغنای ملت بزرگ و ژرف‌اندیش ایران بر همگان عیان گشت.‌در ارتفاعات صعب العبور غرب و سرزمین تفتیده در خون و شهادت جنوب، مقاومت مردم عزیز و زجر کشیده اهواز، آبادان، خرمشهر ، شادگان، سوسنگرد، دزفول و جای جای خوزستان همیشه قهرمان، حدیث ماندگار تاریخ مجاهدت‌های ملت ایران گشت. خوزستان مردانه ایستاد تا ایران ماندگار بماند.»

حزب ندای ایرانیان در ادامه بیانیه‌ خود تاکید می‌کند: «امروز جای تاسف است که تروریست‌ها در 31 شهریور که نماد ایستادگی، مقاومت و شرف چنین ملتی است با اقدامی تروریستی پنجه بر رخسار مردم ایران کشیدند. اما دشمنان بدانند، این قبیل اقدامات کور و مزورانه که در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است هرگز در اراده مصمم چنین کشوری که مظهر ثبات، امنیت و حیات در دنیای اسلام و خاورمیانه است اثری نخواهد گذارد .»

در پایان این بیانیه آمده است: «حزب ندای ایرانیان در کنار ملت و دولت ایران با تمامی وجود، مدافع تمامیت ارضی ایران خواهد ماند و در این راه آماده جان‌فشانی و جان‌نثاری است. به شهیدان و خانواده‌هایشان افتخار کرده و بر روزهای بلند و پرشکوه و درخشان آینده ایران می‌بالد و وحدت تمام عیار را در این روزگار پر رمز‌ و راز توصیه می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار