نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: این اتفاقات نه تنها در اراده ملت ایران در حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب تردید ایجاد نمی‌کند بلکه موجب تحکیم انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون شاهد صحنه‌های تلخ و حوادثی مانند حادثه تروریستی اهواز و تلاش‌های مذبوحانه دشمن بودیم و به لطف خدا نتیجه‌ای که آن‌ها دنبالش بودند میسر نبود و نتیجه عکس داشته است.

وی اضافه کرد: این اتفاقات نه تنها در اراده ملت ایران در حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب تردید ایجاد نمی‌کند بلکه خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب تزریق می‌کند و موجب تثبیت و تحکیم انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

گودرزی اظهار داشت: این حوادث موجب افشا شدن چهره واقعی نظام سلطه، آمریکا و همه گروهک‌های تروریستی که به ظاهر دم از حقوق بشر و مردم سالاری می‌زنند، می‌شود و این حوادث سبب می‌شود تا چهره واقعی آن‌ها نمایان شود و نشان می‌دهد که آن‌ها گروه‌هایی مردم ستیز هستند و ریخته شدن خون انسان‌های بیگناه برای شان مهم نیست.

به گفته وی حادثه تروریستی در مراسم رژه اهواز حاکی از بغض و کینه دشمن نسبت به نیرو‌های مسلح و ملت ایران است که ۴۰ سال تمام توطئه ها، نقشه‌ها و هزینه میلیاردی آن‌ها را بر باد داده و مانع رسیدن دشمن به اهداف شومشان شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکات نابخردانه آنها، از سویی انسجام داخلی ملت را بیشتر می‌کند و از سوی دیگر انزجار ملت‌ها از این گروه‌ها را رقم می‌زند، گروهک‌هایی که تحت حمایت عربستان و آمریکا دست به این اقدامات می‌زنند.

وی بیان کرد: خداوند از خون انسانی‌های بیگناه نخواهد گذشت و به زودی شاهد خفت و خواری این گروهک‌ها خواهیم بود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: آن‌هایی که دم از مبارزه با تروریسم و دم از مقابله با تامین مالی تروریسم می‌زنند، امروز در کجای این معادله حضور دارند؟

وی اضافه کرد: کسانی که داعیه دار مبارزه با تامین مالی تروریسیم هستند، امروز بیایند و پاسخ دهند که چه کسانی و چه کشور‌هایی در دنیا، گروهک‌های تروریستی الاحوازیه و منافقین را تامین مالی می‌کنند و چرا با آن‌ها برخوردی صورت نمی‌گیرد.

گودرزی خاطر نشان کرد: این حاکی از دروغ بودن ادعای آن‌ها در مبارزه با تامین مالی تروریسم است لذا مقام معظم رهبری تاکید داشتند این گونه کنوانسیون‌ها را در اتاق فکرشان پخت و پز می‌کنند و هدفشان تضعیف نظام جمهوری اسلامی و تحمیل تحریم‌های جدید است و به دنبال این هستند تا عناصر اقتدار ملی ما را به نقاط ضعف تبدیل کنند و ما باید هوشیار باشیم و با تصویب قوانین داخلی به این‌ها اجازه ندهیم که زمینه تحریم‌های جدید را فراهم نمایند.

به گفته وی کسانی که اقدام به دفاع از کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم می‌کنند و اظهار می‌دارند که ما باید به این کنوانسیون‌ها بپیوندیم، ادعای دروغین نظام سطه را شاهد باشند که امروز با وجود اینکه شاهد این اتفاقات تلخ هستند، اما سکوت مرگبار پیشه کرده اند و با وجود این که بر شریان‌های تامین مالی این گروهک‌های تروریستی کاملا واقف هستند و اطلاع کافی دارند و رد این‌ها را در نقطه نقطه اروپا تسلط و اشراف کامل دارند، اما مقابله‌ای با تامین مالی این گروه‌های تروریستی صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین باید عبرتی باشد که ما فریب فضاسازی‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند را نخوریم.

انتهای پیام/م

حادثه تروریستی اهواز نشانه بغض و کینه دشمنان است

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.